Client: Galeria Kaufhof GmbHTara: GermaniaIndustrie: RetailGrupul Galeria Kaufhof cu sediul in Köln, Germania, este unul dintre cele mai importante magazine de retail, din Europa. Compania opereaza in prezent 96 de magazine si 57 de restaurante Dinea, precum si 16 magazine in Belgia, cu un concept inovator ce prezinta o experienta de cumparaturi moderna.Incepand cu vara anului 2018, Galeria Kaufhof, utilizeaza imprimante mobile de etichete Toshiba Tec, pentru a imprima modificarile de pret la produsele comercializate.MAI MULTA SIMPLITATE SI VITEZA MAI MAREPentru magazinele Galeria Kaufhof GmbH ofertele de reduceri din fiecare sezon, produsele noi sau promotiile, gamele de produse cu sute de mii de articole individuale, schimbarile frecvente de pret, nu sunt procese neobisnuite.Pentru a imbunatati fluxul proceselor de lucru si al face cat mai eficient posibil, in toamna anului 2017, Galeria Kaufhof a creat un grup de proiect alcatuit din manageri, partenerul de vanzari Toshiba si producatorul de imprimante Toshiba Tec. Principalele cerinte ale companiei Galeria Kaufhof au fost accelerarea si simplificarea procesului si imprimarea etichetelor de pret direct la locul produselor. In ideea aceasta, imprimantele de etichete trebuie sa fie mici, usor de utilizat, usoare, fara fir si capabile sa imprime etichete in dimensiuni si formate diferite.Combinatia eficienta de computere portabile si imprimante de eticheteAjutand Galeria Kaufhof de peste zece ani, Toshiba furnizeaza nenumarate solutii, cum este si imprimanta de etichete mobila B-FP3D. Modelul ofera o calitate si o viteza ridicata de imprimare, este simplu de utilizat si poate fi usor atasat pe o curea datorita faptului ca nu cantareste mai mult de 700 g. Fiind integrata in reteaua Wi-Fi, aceasta asigura o conexiune mai rapida si mai flexibila. In plus, solutia de imprimare functioneaza si raspunde cerintelor celor de la Galeria Kaufhof, adica etichete in diferite formate si dimensiuni.Intre octombrie 2017 si ianuarie 2018, imprimantele de etichete mobile Toshiba au fost testate ca parte a unui proiect pilot in cinci magazine Galeria Kaufhof, inclusiv cel din Krefeld, care a implementat urmatorul proces de modificare a preturilor, astfel: un angajat al magazinului este informat despre modificarile de pret, echipat cu un dispozitiv portabil si imprimanta de etichete B-FP3D, apoi, merge la standul respectiv de produse si scaneaza toate produsele. Daca un produs este supus unei modificari a pretului, imprimanta B-FP3D mobila, purtata de operator, emite un semnal acustic si imprima automat eticheta care afiseaza imediat pretul modificat.Avantajele solutiei Toshiba TecAcest proces optimizat are numeroase avantaje, inclusiv operatiunile simplificate in activitatile de zi cu zi, reducerea costurilor si reducerile enorme de timp. La urma urmei, un produs trebuie etichetat o singura data, iar operatori pot tipari rapid etichetele de schimbare a preturilor. Preturile de pe toate etichetele sunt usor de citit si nu exista pericolul de contaminare a produselor. De asemenea, previne alocarea gresita a unei etichete catre un articol.Dupa succesul acestui proiect pilot, a avut loc si lansarea la nivel national, in aceasta vara, astfel incat, un total de aproximativ 750 de imprimante B-FP3D, de la Toshiba Tec, sunt utilizate in 96 de magazine Galeria Kaufhof.In final noile etichete de pret imprimate de echipamentul mobil B-FP3D sunt usor de citit cu dispozitivele portabile de citire.
Studiu de caz SIC Marking – Marcarea componentelor din plastic cu green laser
Clientul SIC Marking ofera o gama vasta de solutii energetice si a contactat SIC Marking pentru marcarea diferitelor tipuri de butoane si comutatoare din plastic.